Copernicus bouwt orderportaal voor one-stop-shop klanten van NextDeli

Gepubliceerd op: 14-09-2021

Copernicus heeft voor de webshop van NextDeli een orderportaal gebouwd waar versspeciaalzaken op één centrale plek bestellingen bij verschillende aangesloten leveranciers kunnen plaatsen.

“Bij vers en food worden producten veelal niet in stuks verkocht maar in gewicht. Het gewicht is de basis waarop de bestelling wordt geplaatst en de factuur wordt verstuurd,” vertelt Ben Hansen van NextDeli uit. Daarnaast bestellen versspeciaalzaken veelal dagelijks en daarom is ook timing heel belangrijk. “Deze producten, liggen niet als een boek klaar op een plank, maar moeten speciaal worden gemaakt. En hierover moet ook met de klant gecommuniceerd worden.”

Koppelingen

En voor die datacommunicatie vond NextDeli in Copernicus de partij om een klantenportaal te bouwen en faciliteren. “Met daarbij de mogelijkheid om in de toekomst partijen met verschillende formats van datacommunicatie te laten aansluiten, zoals EDI of rechtstreeks koppelingen met een ERP systeem.”

Klik hier en lees de complete klantcase met NextDeli. 

NextDeli Ben Hansen

Ben Hansen van NextDeli,