Solution Support

Solution Support is er voor de organisatie die verzekerd wil zijn van adequate support op hun middleware omgeving. Dit betekent dat wij niet alleen ondersteuning leveren op middleware software, maar ook op hetgeen hierop gebouwd is, de zogenaamde integraties. Om adequate support te garanderen blijven we altijd up-to-date met alle oplossingen die op het platform draaien.

 

Reactieve support

Binnen het afgesproken support window staan wij direct klaar om je te ondersteunen en helpen waar nodig. Deze vorm van support is ideaal voor organisaties die eenvoudige beheertaken zelf uitvoeren, maar willen terugvallen op onze kennis en ervaring. 

 

Proactieve support

Bij deze vorm van support voeren we ‘s ochtends en ‘s middags verschillende controles op het systeem uit. Op deze manier ontdekken we eventuele problemen vroegtijdig zodat we escalaties van problemen voorkomen. In deze vorm van support maken wij veelal gebruik van geautomatiseerde monitoring en alarmering.

 

Support window

De support die wij bieden varieert van 'on-call support' tot dagelijks beheer, en van kantoortijden support tot 7/24. Voor de zwaarste verstoringen hanteren wij altijd een responstijd van 30 minuten. Dit houdt in dat wij binnen dertig minuten bezig zijn met het oplossen van de verstoring.

 

De voordelen van solution support

  • Duidelijke service overeenkomsten
  • Gegarandeerde beschikbaarheid en responstijden
  • Adequate kennis van jullie omgeving
  • Support window afgestemd op jullie wensen
  • Beschikbaar voor zowel 1st line als 2nd line support
  • Support vanuit Nederland, wel zo prettig qua communicatie